Přestože se výrobky značky Apple vyznačují prvotřídním zpracováním, čas od času se může stát, že i ony budou potřebovat servis. Jsme připraveni Vám jej poskytnout v nejvyšší možné kvalitě. Před uvedením do prodeje každý iPhone důkladně prověřujeme, díly mimo rámec běžného opotřebení měníme za zcela nové a následně provádíme aktualizaci operačního systému.
Na všechny iPhone poskytujeme v základu záruku 12 měsíců na skryté vady s možností rozšíření. Zároveň našim zákazníkům nabízíme pozáruční servis za výhodné ceny.
Ke každému telefonu je možné navíc přiobjednat balíček servisních služeb "Care+" za cenu 590 Kč. Získáte tak dvouletou garanci mimozáručních oprav.
Už se vám někdy stalo, že vám spadl telefon a museli jste řešit výměnu drahého displeje? Nám ano. A ne jednou... Servisní balíček "Care+" vám v takové situaci ušetří podstatnou část nákladů. Narozdíl od klasického připojištění, nabízeného jinými e-shopy, u nás vyřešíte opravu jednoduše - přímo s námi, tedy rychle, levně a bez prostředníka. Zázemí vlastního servisu nám to umožňuje.
Mimozáruční opravy ve zkratce: Pokud se Vám například následkem pádu rozbije displej, jednoduše nás kontaktujete a zašlete telefon k opravě. Servisní zákrok budete mít zdarma, zaplatíte pouze odpovídající náhradní díl, a to se slevou 10%.
Podrobné podmínky záruky a servisního programu se řídí platnými právními normami České republiky, tedy občanským a obchodním zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele a také našimi obchodními podmínkami.