Nejčastější dotazy a odpovědi (FAQ)

Nejčastější dotazy

ZÁNOVNÍ TELEFONY

Co to je zánovní iPhone?

Jedná se o důkladně prověřený telefon, který byl krátce (kategorie A) či nějakou dobu (B+) používán. Před uvedením do prodeje každé takové zařízení podrobně testujeme a v případně nutnosti renovujeme (např. výměnou baterie za novou). iPhone se tak k vám dostává 100% funkční a kosmeticky ve velmi dobrém stavu. Pro náš e-shop vybíráme výhradně zařízení, která jsou naprosto spolehlivá a můžeme na ně dávat záruku. Úroveň opotřebení rozlišujeme dle jednotlivých kategorií, jejichž charakteristiku najdete v popiskách daných produktů.

Jakto, že jsou telefony tak levné?

Zboží nakupujeme ve velkých objemech a vynecháváme mezičlánky, jako jsou lokální distributoři a externí sklady. Disponujeme také vlastním servisem, který je schopen zajistit veškeré opravy.

Jaká je záruka?

Na všechny iPhone poskytujeme záruku 12 měsíců na skryté vady. Tuto záruku lze dále rozšířit prostřednictvím servisního balíčku "Care+", který zahrnuje její rozšíření na 24 měsíců prémiového servisního programu. Více informací naleznete zde.

Bude telefon fungovat s českými a slovenskými operátory?

Ano, telefon není blokovaný a funguje se všemi českými a světovými operátory.

Je telefon lokalizovaný do češtiny a slovenštiny?

Ano. Každý iPhone má nainstalován operační systém iOS, který je plně lokalizován do mnoha světových jazyků - včetně češtiny a slovenštiny. Nastavení lokalizace lze kdykoliv jednoduše změnit. 

Je možné vidět fotografii konkrétního telefonu, který mi budete zasílat?

Denně prodáváme veliké množství zboží a nafotit každý iPhone před odesláním bohužel není v našich silách. Nicméně garantujeme, že každý z nabízených telefonů je 100% funkční a ve velmi dobrém kosmetickém stavu, na což dáváme záruku. Úroveň opotřebení odpovídá popiskám jednotlivých kategorií u každého z nabízených modelů.


DOPRAVA A OBJEDNÁVKY

Kdy zboží dostanu?

Zboží, které je skladem, expedujeme v pracovní dny nejpozději do 24 hodin od potvrzení objednávky. Využíváme služeb České pošty. Díky tomu, že zásilky osobně podáváme na uzlu jedné z nejmodernějších poboček, jejich doručení na území ČR téměř vždy probíhá hned následující pracovní den. To platí jak pro balíky, tak i pro drobnější doporučené zásilky. Jestliže na zboží spěcháte, neváhejte nás kontaktovat s dotazem na možnost expresního dodání. Společně se budeme snažit nalézt pro Vás nejvhodnější řešení.


Můžu si zboží vyzvednout osobně? 

Klasický osobní odběr zatím bohužel neumožňujeme, kamennou pobočku budeme otevírat až v průběhu příštího roku.

Je možné zboží vrátit? 

Samozřejmně. Veškeré nepoškozené zboží můžete vrátit do 14-ti dnů od převzetí bez udání důvodu.


DOPLŇKOVÉ ZBOŽÍ

Je možné k telefonu dodat nějaké příslušenství nebo náhradní díl, který není zde na e-shopu? 

Náš servis disponuje velkým množstvím náhradních dílů, přičemž zde na webu můžete nalézt pouze nejprodávanější z nich. Díky spolupráci s partnerským obchodem jsme schopni také zajistit široké spektrum doplňků. Pokud jste nenašli co hledáte, neváhejte se na nás obrátit s dotazem na dostupnost daného náhradního dílu či příslušenství. 


SERVIS A SLUŽBY

Provádíte i mimozáruční servis?

Ano, umíme opravit mnoho závad. Na každý servisní zákrok Vám rádi vypracujeme individuální nabídku. V každém případě je potřeba nás předem kontaktovat prostřednictvím emailu servis@macroom.cznebo kontaktního formuláře.


Co to je servisní balíček Care+? 

Jedná se o prémiovou službu, která obsahuje rozšíření záruky o dvouletý servisní program. Detailní informace naleznete zde.


REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak můžu provést reklamaci?

Uplatnění reklamace probíhá zasláním zboží v odpovídající záruční lhůtě na naši korespondenční adresu (MacRoom.cz, Holandská 878/2, Brno 639 00) spolu s Vaším písemným vyjádřením, obsahujícím popis závady, číslo objednávky (popř. kupní doklad) a kontaktní adresu. Pokud si nejste čímkoliv jisti, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím naší infolinky +420 775 254 227, emailu info@macroom.cznebo kontaktního formuláře

Jak můžu vrátit zboží?

Jako spotřebitel máte právo ve lhůtě 14 dní od převzetí zásilky se zbožím odstoupit od kupní smlouvy. Zboží v této lhůtě odešlete na naši korespondenční adresu (MacRoom.cz, Holandská 878/2, Brno 639 00) spolu s Vaším písemným vyjádřením, obsahujícím sdělení odstoupení, Vaším bankovním spojením, číslem objednávky (popř. kupním dokladem) a kontaktní adresou. Pokud si nejste čímkoliv jisti, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím naší infolinky +420 775 254 227, emailu info@macroom.cznebo kontaktního formuláře

Více informací najdete v našich obchodních podmínkách.